Monday, November 15

Saya mau dia .. yaw!

salamm .. 



da lame eyja ta update bLOG nie . 
bz memikirkan report , masalah yg mendatang , masalah macam2 la .
one day nie , eyja lepak nan my boy ,
then dye ngadu kat eyja bout his problem .
eyja respect la dye , even he in a big problem , he can smile n laugh wif me .
u soo strong la sayang . !
lepas he talk bout his problem , eyja jd cambad mood la . 
yela , sape ta mrah an bile ade someone hurt my boy dats much .
but my boy , dye relex ja . (aku lak lbeh2) haha.
dye ckap kae eyja , 'tape la awak , org senang memg bole wat macam2 kat kite' .
eyja tersentap when my bot ckat cam to . 
even that people da wat macam2 kat dye , my boy still bule cooL ag . 
u are really my boy la sayang . ! auchh.!
after he told me everything , now i know that kita rambut je same itam , aty laen2 kan . 
sesama kita pon kita bule na tindas2 , nie kan plax dgan org yang kite ever known . ! 





When we are home, he text me some message : 
 dd=he , bb=me 

dd : beby , thanx ya na dga masalah d td .
bb : i'ts oke sayang . itu la gunenye awex kan . ? hehee
dd : hehe. oke. sy takot hilang awak . saya takot bile ada orang cuba na psahkan kita. saya juz ade awak je b, i dun't want anyone else . plss 
  eyja teros tersentap, dunt know why . (tbe2 da ternges) huhu
bb : plzz . jgn ckap macam to . ta de sape bole psahkan kite oke sayang . i promise u dats i never leave u . ! simpan jnji b nie oke !
dd : oke . thanx . tp saya da ta tahan la . saya rase na pegi jauh dary cnie .
bb : d, awak na pegy mane ? awak na tggalkan saya ke ? :(
dd : ta sayang . saya na pegi jauh . pegi jauh dari cnie n mulakan hidup baru . saya na bawak awak jugak.! 
bb : urmm~ but how our family ? saya ta na tggalkan my mum. 
dd : hmmm.. ta pe la . if awak ta na going wif me, saya peg sorang je . 
bb : dd ..... awak . ..
dd : hmm . ye , nape ?
bb : oke macam nie . saya akan ikot awak ke mane je , tp dengan izin our parents . when saya da abes blaja . how . ?
dd : nope la. ! saya tetap akan leave  !
bb : plsss dunt . ! macam mane dng ur mum ? ur adek2 ? ta kan awak na tggalkan dorang ? awak ta pk ke psal dorang . ?
     my boy take too long to reply my text .....
dd : GOTCHA . ! hahaha . bb kne ! d saje je na tgk cam ne b na handle dis situation . now , i know dats u will be my girl FOREVER . !
bb : yaww.! jahat kao! terkejot b . da takot da tau ta . majok ar cam nie .~
dd : tgk to , tetp ta berubah , suke merajok! heehe . d kol b oke . !
bb : yay . ! oke . save my kredit . hehe . b tggu.
dd : budak gedix memg cam to . ! hahah . olrite . muacx!


dude , sayang , dedy . !
walau ape pon yang jd , i always here for u . !
even ade some people try to pisahkan kita , u plss dun;t worry . 
sebb saya ta akan pernah tinggalkan awak . 
beacause u are be my part of my life . 



ape pon , kepada sesiapa yang berani mencelakakan maat saya nie , 
nescaya , pembalasan akan tiba kepada anda . !
just wait n see ya . !










No comments: