Monday, August 22

rinDu kawan aku . (0_0,)

saLam seJahtera . 


isk isk isk .. da dkat setaon berhabuk bLog eyja neyh ta diupdate . huhu . 
aLmaklumla , slepas kes eyja kehilangan my Lovely Lappy , dek peristiwa kawan tikam blakang , modd on9 hilang serta merta . tp , skang smua da kembaly sperty biase . wink ! *_*


now , my topic is , " mish very much my sweety friend , they also lyke my sibling an also as my bubbling mum"

eyja rindu sngt kengan di RUMAH SANTAN , yg indah lgy nyaman besama 3 lgy kakak & adek eyja yg laen . 



firstly , i really mish u my sweetheart . dhya adalah JURAUDAH RAMLI . :)

dye adalah pneman setiakuh . huhu . jue , ko memg steady . sejak aku knal ko , ko memg kwan TERBAEKK . ! ko sorng pendenga yg setia . huhu .
tp susa na tgk ko nges kan ? ko akan nges if takot kene mrah nan mama abah ko kan ? hehe . 
tp seyes ko kLaka sayangs . !  dan ko ta pena takot ngan ape pon kann ?? 
aku rndu na lepak kat lua mlam2 nan ko , basoh kete abg elis same2 , bangon lewat , tido lmbat . 
sedeyh uh bile sume to da tnggal kenangan . 
aku harap sgt lepas nie kita bole same2 ag mcam dulu . 


ilysm SAYANG . ! imym JURAUDAH RAMLI . :')




2nd Ly is My sweet ZUBAIDAH SALIM . 0_o


zubaidah salim nie a.ka BAI . antara kteorng , ko paling tuff bai . hehe
kat uma nie , bai org paling rajin wat keje selaen elisma karat . haha
aku rindu na dnga pagy2 ko kejot aku sbelum g klas n marah2 law aku ta bangon . 
aku rndu na tgk ko marah2 , ko jengkilkan mata ko yg bulat to . hehe . 
tp ko memg baek uh . ! sumpah aku rndu ko sbb ko la partner karokae aku . huhu . 
ko ta penah kdekot law psal mkan . 
tp yg aku ta bole lupe ialah bile abg ko jual phone ko , then mood ko serta merta ilang kan ? 
anywy , pe pon kengan kite , aku ta penah lupe uh . 


seyes betol2 rindu ko ZUBAIDAH SALIM . Muahx . !




and the LastLy is my besties ILISMA RASHALI . :)








No comments: