Wednesday, October 20

20102010

wahh . ! cantek tarikh ary nie . 
bukan senang na dapat tarikh macam nie .
tdi eyja berFB la nan kawan2 ,
then de sorang sahabat nie na ajak kite wat sesuatu yg bole jadikan Hari ini dalam Sejarah .
ha . ! mula la masing2 bagi cadangan yg macam2 . 
ada yg ajak Lary rumah ( cdangan aku la to ) , ade yg ajak naek KTM then eksiden n masok berita la , macam2 la .
hahaha . ade la satu sahabat eyja nie , ade ke dye cadangkn kiteorng Clash nan balak masing2
Ha . ! memg dye kene sembur la td ngan dak2 nie . hahaha
sampai ade member eyja yg da hampir2 na clash . ! hahaha
yang paLing klaka nye , tbe2 muncul plak Balak dye mengomen skali . !
hahah . ape lagi , berperang pulak la lepas nie . !
hahah . 
kLaka la . eyja n meber laen tergelak tgk dorang . 

macam2 hal . !

pgi tdy eyja breakfast nan maat .
then tuup , tuup , maat na pgang hnset eyja ary nie . !
aduss . ! aty suda mula risau
hahaha . tp ta de pape pon . tkot la ade skandal2 mcg ke . !
hahaha . tp Luckly nothing happen . !

noe , the moral of da story , 

today is da Best day . ! 
beacause of the date 20102010
and the funny story happen . !

to Piqa , smoga berjaya mengekal kan hubungan dengan MB oke . ? 
hehheehe .

Tanpa FAMILY , tak kaya Lah saya ,
tanpa SAHABAT , siapalah saya . !
Tanpa DIA , Tidak Lengkaplah hidup saya . ! 
 
 
 
 
 
 saya sayang sesiapa yang sayang saya . !
saya sayang awak . !

No comments: